10 najlepších sloganov pre váš billboard

Máte približne tri až päť sekúnd na to, aby ste oslovili prostredníctvom billboardu. Niekedy ešte menej. Približne polovica ľudí, ktorá ho uvidí, cestuje v aute. Takže je to iba okamih. A zaujímate iba pútavým sloganom. Taký, ktorý si človek zapamätá a ostane s ním nadlho. Mňa minule v Bratislave doslova trafil : #PREPAČ MEKAČ kráľ je iba jeden :) Ostrá kampaň Burger Kingu má veľmi pozitívne ohlasy. Chcete mať atraktívne slogany aj vy? Pripravili sme 10 tipov

 

My v sloganoch budeme predávať “produkt”. Vy si ho pokojne môžete pomenovať názvom toho vášho.

 

#1 Nemôžete zastaviť produkt.

 

#2 Neodchádzajte domov bez produktu.

 

#3 Náš produkt je lepší ako váš.

 

#4 Kedykoľvek, kdekoľvek, produkt.

 

#5 Produkt je tak osviežujúci.

 

#6 Každý produkt má príbeh.

 

#7 Produkt pre jasnejší lesk.

 

#8 Je čas na produkt.

 

#9 Produkt vyrieši vaše problémy.

 

#10 Schudol som s produktom.

 

 

Môže to vyzerať dosť stroho. Skúste si však pri každom slogane predstaviť namiesto produkt názov toho vášho. K predstave pridajte ešte perfektný obrázok a billboard máte na svete.

 

 

 

Ak ste si nevybrali

 

Vôbec nezúfajte. Vymyslieť slogan je druhá najťažšia copy disciplína. Hneď po vymýšľaní názvu spoločnosti či produktu. Aj najlepší copywriter často dumá nad perfektným sloganom aj dva týždne.

 

 

Skvelý slogan by mal spĺňať

 

  • dĺžka do 6 slov
  • mal by obsahovať prísľub
  • suché slová odložte a pridajte emócie
  • nič neopisujte
  • môže byť kontroverzný (závisí od povahy spoločnosti)

 

 

Vyvarujte sa

 

Otrepaným slovným spojeniam ako: “Komplexné služby v oblasti staviteľstva” alebo “Individuálny prístup k našim klientom”.

 

Nebuďte nudní. Takže žiadne: “Pri príležitosti výročného stretnutia JRD sa dostavili všetci predstavitelia, všetci členovia a zasadali, aby prerokovali…”

 

 

Akcia, akcia, akcia

 

“Obrovský požiar zachvátil malý kostolík plný ľudí. Zbor miestnych požiarnikov hasil o život.” Lepšie, že?